Ugrás a tartalomra

A PRIMAS webszolgáltatásként csatlakozik az automatizált hozzáféréshez

Szüksége van az alapvető adatokra a mérőeszközeit illetően közvetlenül a folyamatokhoz kapcsolódóan de ezt jelenleg csak megnövelt manuális erőfeszítéssel tudja elérni? Akkor a PRIMAS connect a megfelelő informatikai megoldás az Ön számára. 

A PRIMAS connect egy webes szolgáltatás, amely automatizált hozzáférést biztosít a PRIMAS online szolgáltatáshoz, pontosabban a Testo Industrial Service rendszerének minden olyan adatához, amely a PRIMAS online szolgáltatáson keresztül érhető el. A REST API használatával a tesztberendezés törzsadatai és kalibrálási bizonyítványai automatikusan lekérhetők közvetlenül az ügyfél rendszereiből/alkalmazásaiból vagy dokumentumaiból, és integrálódnak a folyamatba. 

Az azonosítás/hitelesítés ügyfélspecifikus tokenen keresztül történik, amely lehetővé teszi az automatikus hozzáférést előzetes regisztráció nélkül a PRIMAS online-nál. Ezen az úgynevezett Web-API-n keresztül lekérdezhetők a szükséges törzsadatok, például a tesztberendezés állapota, valamint a legújabb bizonyítványok. A PRIMAS connect segítségével lekérdezések (hiperhivatkozások) lehetségesek az ügyfél rendszereiből/alkalmazásaiból vagy dokumentumaiból. A törzsadatok géppel olvasható VDI formátumban kerülnek visszaadásra XML vagy JSON formátumban, ami lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy a lekért információkat közvetlenül a saját folyamatába integrálja.  

A PRIMAS connect segítségével többek között a következő adatokat kérheti le: 

  • Mérőeszközök törzsadatai és listák 
  • Kalibrálási bizonyítványok 
  • Érvényességi információk 
  • Megrendelési adatok 

Az Ön előnye, a mi kompetenciánk

  • A folyamatban bármikor elérhető aktuális adatok
  • Teljes integráció a meglévő rendszerbe
  • A tesztberendezések és a rendelési adatok automatikus frissítése
  • Hitelesítés egyéni tokennel

Tipikus alkalmazási területek

Mielőtt egy alkalmazott elindítja a gyártósort, ellenőrizni kell a megfelelő tesztberendezés tanúsítványának rendelkezésre állását. A rendszer addig zárolva van, amíg a tesztberendezés állapotát és esedékességét sikeresen nem ellenőrizték. Ebből a célból a munkavállaló személyi igazolványával azonosítja magát a rendszerben. Ennek a bejelentkezési folyamatnak a keretein belül a webszolgáltatási kéréseket a háttérben küldik el a PRIMAS connecten keresztül, amelyek lekérdezik a hozzárendelt tesztberendezés állapotát és aktuális esedékességét. Az állapotlekérdezés így közvetlenül integrálódik a folyamatba, és mindig a kezdeti integráció után történik az egyéni tokenek segítségével.

Az egyik ügyfelünknél a termék tulajdonságainak tesztelésére vonatkozó előírásban szükséges, hogy az alkalmazott vizsgálati lépésekhez használt tesztberendezés rendelkezzen érvényes kalibrációs jegyzőkönyvvel. Az ügyfél vizsgálati specifikációjában található megfelelő linkre kattintva a rendszer előhívja az utolsó kalibrálási jegyzőkönyvet, és megjelenik egy ablakban az ellenőrzéshez. Ha a dokumentum hiányzik, a vizsgálati előíráson belül megfelelő intézkedéseket lehet meghatározni. 

A tesztberendezés kalibrálása után a logisztikai részleg munkatársai visszakapják a tesztberendezéseket, és hozzá kell rendelniük azokat a megfelelő részlegekhez. Ez nagy manuális erőfeszítéssel vagy egy integrált PRIMAS csatlakozási tokennel rendelkező egyszerű Excel-munkafüzet használatával lehetséges. Itt a tesztberendezés száma beírható egy előre meghatározott mezőbe, vagy akár szkenneléssel is megadható. A PRIMAS connect és az egyedi token segítségével a háttérben lekérdezés történik, hogy melyik helyiség van hozzárendelve a tesztberendezéshez. 

Tesztberendezés-kezelő informatikai megoldásaink

Tesztberendezések kezelése PRIMAS online és mobil informatikai megoldásokkal

PRIMAS online & mobile

PRIMAS internet alapú mérőeszközkezelő rendszer – akár útközben is.