Megrendelés
A megrendelés GYIK rész választ ad a rendeléssel kapcsolatos összes kérdésre a beküldéstől a feldolgozási állapotig.
Itt válaszokat talál a következő kérdésekre:
- Hogyan küldhetek be egy mérőeszközt?
- Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Megérkezett a mérőeszközöm?
- Hogyan kaphatok információt a kalibrálás aktuális feldolgozási állapotáról?
- Mi a különbség a becslés (KV) és a javítási becslés (RV) között?
- Milyen kalibrálások végezhetők el a helyszínen (ISO/gyári/visszavezetett kalibrálás & DAkkS akkreditált kalibrálás)?
- Hogyan találom meg a csomagjaim állapotát (nyomon követés)?
Hogyan küldhetek be egy mérőeszközt?
Tesztberendezését bármikor elküldheti nekünk. Ehhez a következő céginformációkra van szükségünk Öntől:
- Az Ön cége és szállítási címe
- Az Ön ügyfélszáma (ha rendelkezésre áll)
- A kapcsolattartó az Ön cégénél telefonszámmal és e-mail címmel
- Számlázási cím (ha eltér a szállítási címtől)
Ezenkívül elengedhetetlenek az elvégzendő kalibrálással kapcsolatos információk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden egyes vizsgálati berendezésnél mely mérési pontokat (speciális mérési pontokat) kell kalibrálni, és hogy ISO (visszavezetett) vagy akkreditált kalibrálásra van-e szükség.
Vannak-e speciális jellemzők a tesztberendezés kalibrálásában? Ezeket kérjük, csatolja a megrendeléséhez.
- Kérjük, hogy a mérőeszközeit az alábbi szállítási címre küldjék be
Testo Industrial Services Kft.
Röppentyű utca 53.
1139 Budapest
Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről. Megérkezett a mérőeszközöm?
Általános szabály, hogy a tesztberendezés beérkezésétől számítva nagyjából 24 óra mire a megrendelést rögzítjük. Ha nem áll rendelkezésre megrendelés-visszaigazolás, ennek oka lehet többek között a tesztberendezésen található eltérő információk. Ebben az esetben kérjük, küldje el az alábbi dokumentumokat/információkat személyes kapcsolattartójának vagy a kalibralas(at)testotis.hu e-mail címre:
- Az áruhoz mellékelt szállítólevél
- A mérőeszközre vonatkozó információk (Eszköz azonosító, sorozatszám, stb.)
- Aláírt átvételi elismervény
Hogyan kaphatok információt a kalibrálás aktuális feldolgozási állapotáról?
A kalibrálás feldolgozási állapotával kapcsolatos információkért vegye fel a kapcsolatot:
- Az Ön személyes kapcsolattartójával, amelyet a megrendelés visszaigazolásán talál
- vagy a Testo Industrial Services Portal felületén
Mi a különbség a költségbecslés és a javítási becslés között?
Költségbecslés:
- A költségbecslésben minden költség, kalibrálási és javítási költség fel van sorolva. A költségbecslés elkészítése díjköteles (az összeg a megrendelés beérkezésekor kerül felszámításra). Nem kap előre megrendelés-visszaigazolást, csak egy áruátvételi bizonylatot, amely igazolja a berendezés szállítását.
Javítási becslés:
- A javítási becslés felsorolja a javítási költségeket, az újrakalibrálás költségeit, valamint a megrendelés visszaigazolásához kapcsolódó költségeket.
Tudta, hogy néhány kattintással szerkesztheti a nyitott becsléseket? Ehhez egyszerűen jelentkezzen be vagy regisztráljon portálunkon:
Milyen kalibrálások végezhetők el a helyszínen (ISO/gyári/visszavezetett kalibrálás & DAkkS akkreditált kalibrálás)?
Széles szolgáltatási portfóliónknak köszönhetően a Testo Industrial Services ISO és DIN EN ISO/IEC 17025:2017 szerinti akkreditált helyszíni kalibrálást is végezhet. A kalibrálás a termodinamika, a mechanika, az elektromosság, a hosszmérési technológia és az áramlás területeket foglalja magába a helyszínen.
Helyszíni szolgáltatásaink áttekintését itt találja:
Hogyan találom meg a csomagjaim állapotát (szállítmánykövetés)?
Megrendeléseit ingyenesen nyomon követheti a Testo Industrial Services Portal-on a "Megrendelések" fül alatt. A megrendelés nyomon követése mellett itt megtalálja a csomagok nyomon követéséhez szükséges számot is.